onsdag den 28. december 2011

Helt fantastisk overraskelse!

Jeg må lige dele. Dele den fantastiske overraskelse noget tid før jul. En fredag, da jeg kommer hjem fra arbejde ligger der en pakke på mit gulv i gangen. Det er denne super søde lillepigevest fra Maria, der som tak på forhånd har sendt den til mig og min lille datter.


Den er bare så sød og fin og jeg havde absolut ikke forventet at få sådan en fin 'gave'... Så jeg hæklede med 180 i timen og fik løven færdig inden jul og sendt den afsted, så Basse kunne få sin løve :-) Tak Maria, jeg blev ægte varm i hjertet!

2 kommentarer:

  1. Det manglede da bare !!

    Og det er SÅ meget os der takker :)
    Vi ææælsker ham allerede. ;)

    SvarSlet
  2. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlet