søndag den 2. oktober 2011

Give away!

Okay, nu er det min tur... Har set alle de fine give aways på de forskellige blogs og synes jeg vil bidrage med noget også. Da jeg sidste år begyndte at hækle fandt jeg hurtigt den skønne opskrift på aber på Pralerier og skyndte mig at producere et par stykker. Tak til Mie for opskriften :-) Nu har jeg lavet en rød/lyserød stribet abe og en løve med samme opskrift, men en smule modificeret som jeg gerne vil give væk til to som kunne have lyst til at eje enten en abe eller løve.


Hvad skal du gøre?

Skriv en kommentar på dette indlæg, hvor du skriver om du ønsker aben eller løven. Hvis du ikke har en blog skal du vælge at skrive som 'anonym' efter du har klikket på kommentar nederst i dette indlæg (husk din email-adresse så jeg kan kontakte dig).

Hvis du har en blog ville det være så hyggeligt, hvis du blev fast læser :-)

Vinderne bliver trukket søndag d. 30. oktober 2011. Spred gerne budskabet...!



15 kommentarer:

  1. Faldt ved ét tilfælde over din blog - hvor er den hyggelig. Loven måtte virkelig gerne flytte hjem til os... krydser fingre!
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Jeg tror jeg ønsker mig løven - men de er nu søde begge to.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage og vil helst vinde løven.

    SvarSlet
  4. Jeg synes aben er så fin:) Har også planer om selv at hækle en, men lige nu er jeg igang med tusindebenet inde fra pralerier.
    Jeg vil gerne deltage!

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Nuuurh hvor er de kære!! Jeg vil helst vinde aben... nej løven... nej aben!!... Aben tror jeg... Men den er svær ;)
    Hilsen Jeanne
    jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Åh. jeg vil vældig gerne have fingerene i en af dem. men åh, hvilken en.. hmm aben er nok liige en stibe foran løven.

    Jeg har " fast læser"t din blog. glæder mig til at følge med. tjek mig ud, så bliver jeg glad :)

    Katrine
    Katrinestampe.blogspot.com

    SvarSlet
  7. De er da virkelig fine :) Aben måtte meget gerne bo hos os :)

    SvarSlet
  8. Yay, jeg vil være med. Er allerede fast læser, men jeg kan ikke selv hækle det mindste, så jeg ønsker mig den lækre stribede abe, hvis jeg nu skulle gå hen og vinde.
    Kh Line

    SvarSlet
  9. Øj, den løve måtte sørme da gerne flytte ind her hos os.
    Min lille dreng på 3½ fræser konstant rundt i sin løve-dragt fra fastelavn, så løver har en særlig plads i vores hjerter ;)

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte - løven er favoritten :-)

    SvarSlet
  11. Sikke fine ting - håber på løven til Viola...:-) louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg syntes begge er så utrolig fine, og vil helst vinne begge. Men må jeg velge, så blir det løven, nei apen...... Løven!

    Gleder meg til å følge deg videre, og for 3 lodd har jeg lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/vinn-bamse-eller-lve.html

    God helg!

    Klem

    PS: Bli gjerne med på min konkurranse også!

    SvarSlet
  13. Jeg vil gjerne være med i trekningen om løven :-) Kjempefin!!!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  14. Hvor er de dog bare skønne... hvem der dog bare kunne hækle...
    Håber jeg i stedet kan være heldig at vinde den skønne abe til min datter :)

    SvarSlet
  15. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    I like monkey :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet