onsdag den 2. november 2011

And the winner is...?!!

Har nu endelig, og med et par dages forsinkelse, fået trukket vinderne af min lille give away. Der var i alt 29 lodder, som jeg fordelte i to bunker alt efter om det var løven eller aben, der var ønsket. Kæresten var så heldig at blive udvalgt til den meget fine titel: 'Ham-der-trak-vinderlodderne' og han gjorde det virkelig godt til ug og slange med trommehvirvel og den helt rigtige stemning!

De heldige vindere blev:

Tina med bloggen Fantastisk Sommerfugl - der ønskede sig løven... Tillykke!



og...


Rikke med bloggen Smillas Mor - der ønskede sig aben... Tillykke!



Vinderne får også direkte besked!


Glæder mig til at sende dem afsted og håber de får nogle gode og hyggelige fremtidige hjem :-)

Og tak til alle der havde lyst til at deltage i min give away...

14 kommentarer:

  1. Ihh, sikken fin give-away - og øv at jeg kom for sent.... Tillykke til de heldige vindere!

    SvarSlet
  2. Jubii... Det er jo mig der har vundet den skønne skønne abe.. Den glæder vi os til at tage imod her hos os :)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig da helt vildt til løven flytter ind hjemme hos os.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  4. Tillykke til de heldige :)

    Iben, kunne du mon lokkes til at lave en løve til mig ?? - modbetaling selvfølgelig :) Jeg VED bare at min lille Basse vil elske den.

    Smil fra Maria :)

    SvarSlet
  5. Tina & Rikke: Send mig jeres adresser i en mail og så sender jeg jeres dyr til jer... De vil så gerne flytte hjemmefra :-)

    Mvh Iben

    SvarSlet
  6. Maria: Plejer ikke sådan at hækle på bestilling, men kan næsten ikke bære tanken om din lille basse, der render rundt i løvekostume dagen lang. Han skal da ha' en løve! Ser om jeg kan lave én i den nærmeste fremtid og så kan du bare betale materialer og forsendelse... Men hvorfor laver du ikke én selv??

    Mvh Iben

    SvarSlet
  7. Åårrhh hvor er du sød !!!
    Jeg tror vi har kigget på billedet af din løve mindst 10 gange om dagen, så jeg kender en der vil blive SÅ lykkelig hvis en af dine løver flytter ind her :)

    Og du har ret - hvorfor hækler jeg ikke bare en selv. Det kunne jeg sikkert også, men jeg har en idé om at det med hæklede dyr er et værre tælle/fnidder-arbejde, og jeg er nok lidt for perfektionistisk til at jeg nogensinde vil være tilfreds med mine forsøg.
    Jeg har faktisk forsøgt med en abe, men resultatet var ikke som forventet og det endte med at den blev pure afvist af modtageren.
    Så dyr er ikke lige det jeg kaster mig ud i igen lige med det samme ;)

    Så 1000 TAK !!! fordi du vil :)

    Smil fra Maria :)

    SvarSlet
  8. Hej Iben.. jeg kan ikke finde din email-adresse nogle steder :)

    :) Rikke

    SvarSlet
  9. tillykke tillykke til de heldige vindere!
    /Liv

    SvarSlet
  10. Jeg kan altså heller ikke lige finde din mail nogen steder?
    Mvh Tina

    SvarSlet
  11. Hej Tina & Rikke,

    Det kan jeg jo godt se; ingen mailadresse nogen steder. Så her er den: ibenlykkeandersen@gmail.com.

    Send en mail og så prøver jeg at sende dem afsted her i starten af ugen...

    Mvh Iben

    SvarSlet
  12. Spændende blog du har. Glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  13. Rikke_: Har desværre i et snuptag fået slettet din mail med din adresse og kan ikke finde den under slettet post. Kan du sende mig din adresse igen??

    SvarSlet
  14. Hej Iben.

    Vil du sende mig din adresse på mail - jeg vil gerne sende dig noget, som tak fordi du vil lave løven til Basse :)

    Kh. Maria :)

    dronninggaard@gmail.com

    SvarSlet