torsdag den 24. november 2011

Garn, garn & stof en masse fløjet ind fra Istanbul...

For noget tid siden vandt min svigerinde en rejse gennem en bogklub. Hun valgte at tage min kæreste med en tur til Istanbul på en forlænget weekend her midt i november. Hvad jeg ikke vidste var, at 2 shop-amok-uhyrer ville vise deres ægte ansigter!

Da de kom hjem blev jeg præsenteret for 2,5 kg uldgarn og mange mange meter stof. SÅ skønt og min kreakiste er nu fyldt op til kanten... Derudover blev det også til en fin fin magnet til køleskabet, et meget fint og meget etnisk bogmærke og en endnu mere etnisk mobiltaske!

Her kommer lidt af garnet og det fine stof:


Uldgarn i lige de rigtige farver og 2 forskellige tykkelser...


Skønne tyrkiske modeller :-)


Og stof i lange baner...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar